wtorek, 8 listopada 2016

hat with a wide brim

I've dreamed about a hat with a wide brim and finally I bought this ideal. In this set I combined it with ripped off jeans, making the whole thing look a little bit feisty. For this I chose a shirt in black-and-white plaid and massive boots. I wonder whether you like this look?


Od dawna marzyłam o kapeluszu z szerokim rondem i nareszcie kupiłam ten idealny. W tym zestawie połączyłam go z podartymi dżinsami sprawiając, że całość jest nieco zadziorna. Do tego dobrałam koszulę w czarno-białą kratę oraz masywne botki. Ciekawa jestem czy podoba Wam się taki look ?








hat - Tally Weijl
shirt - Tally Weijl
jeans - local store
boots - Shoe Box
bracelet - Pandora

9 komentarzy:

  1. botki <3 www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Me encanta tu look boho style, muy guapa. Un besazo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w kapeluszu :) Moje serce skradły buty, genialne! :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten kapelusz, idealny na taką pogodę :) Bo i słońce świeci, i jest zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja! :)

    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, świetne botki, koszula i jeansy, lubię tak kontrastowo przecierane, takie plamiaste :) Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam wszystkim za komentarze i dużo miłych słów. Cieszę się, że ta stylizacja przypadła Wam do gustu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam wszystkim za komentarze i dużo miłych słów. Cieszę się, że ta stylizacja przypadła Wam do gustu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags