środa, 27 kwietnia 2016

BE YOU BE HAPPY

I know, I know ...I've become monothematic but what can I do if I love aztec prints ? If you read my blog on the regular, you probably know that I love to wear this kind of outfits. Similar you could find here and here. As I have mentioned before, I am more than a little obsessed with this bohemian look and I'm not planning to change this. Do you have some favorite outfits which you like to wear over and over again ? Let me know your thoughts.  



Wiem, wiem ... stałam się monotematyczna ale co mogę zrobić, jeśli kocham Azteckie wzory? Jeśli czytasz mojego bloga regularnie, to zapewne wiesz, że uwielbiam nosić tego rodzaju stroje. Podobne można znaleźć tutaj i tutaj. Jak już wspominałam wcześniej, jestem bardziej niż obsesyjnie zakochana w takim artystycznym stylu i  nie zamierzam tego zmieniać. A Ty czy masz jakieś ulubione stroje, które chcesz nosić w kółko? Powiedziel  się Twoimi myślami.


Instagram 






____________________

OUTFIT

sweater / sweter - Shein here
pants / spodnie - Tally Weijl
shoes / buty - New Look
sunglasses / okulary - Tally Weijl

____________________







Stylizacja: BE YOU BE HAPPY

11 komentarzy:

  1. Fajnie! Sweterek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U look just fabulous, the entire outfit is so fun and full of colors.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, w tym sweterku po prostu się zakochałam.
    Ślicznie wyglądasz, z resztą jak zawsze :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej super stylizacja, bardzo podoba mi się ta narzutka ma ciekawy print, i w ogóle klimat zdjęc na plus. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję ! miło mi

      pozdrawiam i wpadnę w wolnej chwili

      Kasia

      Usuń
  5. Kochana cudowna sesja, ta narzutka jest po prostu śliczna, a Ty jak zawsze wyglądasz tak promiennie i pięknie <3 Wspaniała sesja, rewelacyjne zdjęcia, już tu zostaję na długo hihi :)

    Buziaki kochana :**
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Asia, miło że wpadłaś ! sama widzisz ja z tymi narzutkami to już mam trylion zdjęć ... co ja na to poradzę że tak bardzo je lubię :-)

      jasne, że jesteśmy w kontakcie czy tu czy na FB ...

      pozdrawiam

      Usuń
  6. Ale numer! Dopiero co wczoraj (tak wczoraj)!!!ogarnęłam że masz bloga, albo byłam u Ciebie raz i zapomniałam że go masz i postanowiłam Cię odwiedzić, otwieram kompa a tu komentarz od Ciebie, to już chyba telepatia;)) No to jestem i muszę Tobie powiedzieć że ślicznie wyglądasz! Też lubię boho i azteckie printy, nawet kupiłam ostatnio troszkę podobną narzutkę!! Tło do zdjęć też przegenialne:) Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEHE no widzisz Asiu, to rzeczywiście telepatia :) bloga mam kochana już od dawna ...kurcze to już 5 lat whoop whoop ! fajnie, że i tu mnie znalazłaś

      pozdrawiam i jesteśmy w kontakcie na insta :***

      Usuń
  7. ciekawe zestawienie, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags