środa, 26 sierpnia 2015

enjoy my eye with colors

Styl boho to jeden z tegorocznych trendów, który najczęściej towarzyszył mi tego lata. Ja uwielbiam czuć się swobodnie szczególnie podczas upalnych dni. Kolorowe suknie maksi, tuniki czy kimona to najczęściej wybierane przeze mnie stroje. Zapewniają mi swobodę  a ponadto cieszą moje oko kolorami...



Boho style is one of this year's trends, which  accompanied me the most  during this summer. I love to feel comfortable especially during hot days. Colorful maxi dresses, tunics or kimonos are the most frequently chosen  outfits by me. They provide me the freedom and also enjoy my eye with colors ...











_________________________

OUTFIT

off shoulder top/dress - Dresslink here
szorty / shorts - no name
sandały / sandals - ShoeBox here
naszyjnik / necklace - DivasFashionAccessories here

_________________________







enjoy my eye with colors

11 komentarzy:

  1. Super jest ta narzutka, taka luźna zwiewna idealna na lato. Styl boho jest naprawdę spoko ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam nosić takie luźne ubrania podczas lata, dają mi wiele swobody.

      Usuń
  2. Świetna narzutka :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnt, luźny zestaw:) Fajna narzutka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie niebieski i błękitny kolor! ;) fajny look ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, zdecydowanie jest to jeden z moich ulubionych kolorów.

      Usuń
  5. O raaany, cudne to Twoje ubranie!!!

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags