czwartek, 13 czerwca 2013

like a bird

Witajcie Kochani ! Dziś mam dla Was bardzo wygodny zestaw. Nie wiem jak Wy, lecz ja podczas upalnych dni stawiam przede wszystkim na wygodę. Uwielbiam luźne ubrania, długości maksi i lekkie nieco przewiewne bluzki. Ostatnio na stronie internetowej ahaishopping.com wypatrzyłam  bluzkę z ciekawym motywem w cudownych pastelowych kolorach. Od razu poczułam że chce ją mieć... i jak do tego doszła jeszcze zawrotna cena 9,99$ nie zastanawiałam się ani chwili. Ciekawa jestem Waszej opini.



Hello Beloveds! Today I want to show  you a very comfortable set. I do not know how about you, but in the hot days I put  primarily for convenience. I love loose clothing, long maxi skirt and slightly airy and light blouse. During , my last visit on ahaishopping.com I spotted a blouse with an interesting pattern in lovely pastel colors. I immediately felt that I wanted to have her ... and when I saw  staggering price of $ 9.99 I did not think for a moment.  I'm wondering your opinion...


on photos up Katerina

skirt - KOI
blouse - ahaishopping 
shoes - Shoe Box
bag - Corso Italia
watch - Ice-Watch
sunglasses - Erroca
bracelet - Indian shop

cheap online clothes shopping cheap online clothing stores cheap online clothing stores for women

14 komentarzy:

  1. bluzka jest śliczna :) ładną masz tą maxi!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam maxi spódnice, moim zdaniem są o wiele bardziej kobiece niż te króciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta bluzka! :)
    a u mnie nowy makijaż, zapraszam : www.pear-up.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. love the tshirt!! is amazing

    coloreport.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba takie połączenie! Chyba sama będę musiała poszukać takiej bluzki, bo Twoją jestem wręcz oczarowana, a do tego ta Twoja uroda... nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielabiam takie zwiewne bluzki na lato, masz racje ta jest wyjatkowo czarujaca. Dziekuje za tak mily komplement.

      Usuń
  6. Śliczna bluzeczka :) Kupiłam ostatnio podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica ślicznie na Tobie leży! boskie buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzeczka i zegarek sa swietnie
    widac, ze dopracowalas kazdy szczegol tej stylizacji :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne okulary, fajna koszulka!

    U mnie na blogu rozdanie, zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags